kirjoittaja Vierailija Su 20 Marras 2016, 17:42
Moi
Jos minäkin hiukan sanon omaa mielipidettä.
Tuo ns. kuumien pelaajien peluuttaminen on hiukan kaksijakoinen, jos vaan ns. kuumat saavat pelata niin esim. minä voin siirtyä kokonaan pyörittämään hostia ja järjestelemään kisoja.
Perinteenä on meillä ollut että kaikki saa pelata, toki senkin perinteen voi romuttaa mikäli pelaajat niin haluaa. Tärkeintä aina ei ole se voitto vaan mukava yhdessä vietetty aika.
Lopullisethan päätökset tekee kapteeni (Aanrii) ja hänen estyneenä ollessa varakapteeni (Sami). Meistä jokainen vetää joskus herneen, minäkin olen niin kerran tehnyt, kuitenkaan en ole edes uhannut lähteä tiimistä, toki luovuin varakapteenina olosta.
Olen valmis olemaan punnallakin kohtuudella max 2 mappia peli, sillä järjestelyllä jo saadaan lisää peliaikaa niille jotka osaa.
Meillä ei ole varaa menettää Pegua eikä kyllä ketään muutakaan. Onhan meillä kaikilla joskus myös onnistumisia, ainakin tuolla omalla hostilla olen voittanutkin, kun ei ole ollut muita pelaajia
Tuosta skypen käytöstä, sehän ei ole pakollinen, mutta silloin pelinkulku on kaikkien tiedossa reaaliajassa, siellä voi myös kuunnella, ellei halua puhua. Nythän skypeen saa myös ns. web keskustelun, eli ei tarvitse edes omalla koneella olla skypeä.
Vielä siitä että jos saa kalaa niin kerrottaisiin heti ja millä saa ilman kyselyjä, näin pärjättäisi tiiminä paremmin, usein vasta punnalla huomataan että se ja se on saanut hyvin ja minä en saanut mitään...
Olen puhunut
-heikki-